Σάββατο 25 Απριλίου 2009

Μια στροφή λιγότερη....

Πριν γαμηθεί κι άλλο το σύμπαν, και με αφήσει στην απέξω, υπάρχει κάπου που θα μπορούσα να ζητήσω μια χάρη;
Να σταματήσει η γη μια στροφή, μια μέρα, μια νύχτα.
Να μείνει ως έχει η ζωή μου για ένα λεπτό γιατί δεν την προλαβαίνω πια.
Να ψάξω να με βρω γιατί με έχασα, με ξέχασα, με πέταξα ...και δεν με βρίσκω πια.
Να προλάβω να πάρω μια ανάσα για να τα βάλω με όλα τα τρελλά και τα ανάποδα που
έχουν βρει τρύπα στη ζωή μου και τσουπ! εμφανίζονται και ζητάνε καφέ χωρίς ζάχαρη...

Και δεν θέλω να ψάξω ποιο τουβλάκι τράβηξα και πέφτουν όλα και τσακίζουν....
Δεν θέλω να ψάξω να βρω πόσα λάθος φύλλα γύρισα σε τούτο το βιβλίο και έχω χάσει
το νόημα.
Αρνούμαι πεισματικά να ψάξω αυτή τη φορά τα γιατί.

Θέλω απλά να μείνει ο κόσμος στάσιμος μια μέρα. Η ζωή μου σε pause. Για να μπορέσω να θυμηθώ τον απόηχο του τελευταίου γέλιου μου και να πάρω λίγο κουράγιο.
Να ξαναδώ μια φωτογραφία γεμάτη χρώματα και να θυμηθώ όμορφες στιγμές που μπορεί να έρθουν ξανά.
Να ψάξω μέσα μου να βρω μια ελπίδα, ένα όριο που δεν έχω περάσει ακόμα, μια στάση για μια ανάσα.
Έναν λόγο να πάω κόντρα σε όλο αυτό το παράλογο.

Στην πραγματικότητα που μου σερβιρίστηκε για ορεκτικό και δεν πάει κάτω με τίποτα.

Μια στροφή λιγότερη, να δω που στέκομαι...
Μια στιγμή περισσότερη για μένα να δω που είμαι.

Μην ξεγελαστείς....αν με δεις δεν είμαι εγώ.
Βλέπεις αυτή που νομίζεις πως είμαι.

4 σχόλια:

  1. Εσύ είσαι! Το Ναταλάκι.

    Με γειά το νέο μπλοκάκι γλυκιά μου

    Πασχαλινή μελαγχολία ήταν, θα περάσει
    εμένα να δεις πώς με βάρεσε στο κεφάλι

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ..κρατάει λίγο παραπάνω σε μένα το Πάσχα λες Αδυναμία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως ηρθες πισω! η απουσια σου αισθητη γιατι αναζητουσα να βρω τα λογια για να πω τι νιωθω,μεχρι που ηρθες πισω και τα ειπες ολα εσυ! καλως ηρθες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάσαι καλά Demmy μου. Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια....
    Εύχομαι τα πράγματα να είναι καλύτερα αύριο.....για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή