Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Εγώ... ξανά....




Γιατί βαρέθηκα να διαβάζουν τα γραπτά μου


να φαντάζονται με το "Ναταλία"


μια δίμετρη ψηλή, ξανθιά,


αδύνατη (γκρρρρρρρρρρ)


όμορφη,


Ελληνογερμανίδα με διαστάσεις 90-50-60 !!!!!




Σόρρυ..... αλλά η φώτο είναι παλιά,


πριν δέκα κιλά ακόμα,


πριν ξεφυτρώσει μια ελιά στη μύτη,


ΝΝΑαααΑΑΑααα με το συμπάθειο,


πριν φορέσω γυαλιά


και πριν αποκτήσω καμπούρα!




Αν δεν αγάπησες καμμιά από τις λέξεις


της ψυχής μου


δεν θα βρεις τίποτα άλλο εδώ


άξιο να αγαπηθεί.....
Monday, January 22, 2007
Posted by Natalia at 15:12 
Για σένα που ρώτησες πότε γράφτηκε....

6 σχόλια:

  1. Ναταλάκι αν είσαι εσύ καλά μέσα σου,το έξω δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο.Καλή χρονιά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι όπως γράφεις στο είχα ξαναπεί πως σε έχω ερωτευθεί. Αδιαφορησα όμως για το πως είσαι έξω. Τα λόγια αυτά που είναι άγγιγμα ψυχής είναι ότι καλύτερο μπορείς να δώσεις σε όλους τους ρομαντικά ηλίθιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vany μου, νάσαι καλά ψυχή μου!

    Καρπίδη!!!!! Τι δηλώσεις είναι αυτές; Δεν το θυμάμαι, αλλά δεν με χαλάει και τώρα που το διαβάζω! Νάσαι καλά μάτια μου, εύχομαι ό,τι επιθυμείς η νέα χρονιά να στο φέρει στην αγκαλιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παντως εαν βρεις μια τετοια (90 50 60 λεω) το τηλ μου το εχεις...θα σου χρωσταω ακομη μια χαρη !!!!!!!!!!!
    Καλη χρονια αστερι μου, ματια μου, καρδια μου και πολλα φιλια στον ηρωα και ακομη περισσοτερα στα ζουζουνια σου....
    Τι κι αν μας χωριζουν 1000 τοσα χλμ, μπλοκα αγροτων. Ακομα και η φυση επαναστατησε, γκρεμισε τονους χωμα και βραχια για να μας κρατησει μακρια... μα οπως πολυ καλα ξερεις τα φτερα της σκεψης μου δεν μπορει κανεις και τιποτα να τα σταματησει....
    Σε σκεφτομαι και μου λειπεις οσο δεν μπορεις να φανταστεις....καλη χρονια, με αγαπη,στιγμες ευτυχιας και ειρηνη στην καρδια και την ψυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενοχάκι μου....με συγκινείς...
    Σας αγαπώ πάααααααααααααρα πολύ και σας σκέφτομαι. Που θα πάει όμως; Θα γυρίσει ο τροχός, θα ξαναβρεθούμε. Και τότε...θα γίνει της τρελλής!

    ΥΓ. Αν την βρω, θα στη στείλω πακέτο με κούριερ βρε, μην ανησυχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή