Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

"Για σένανε μπορώ..."

Τι θα έκανες για μένα αλήθεια;
Θα μπορούσες να φτιάξεις τον κόσμο μου στο αγαπημένο μου χρώμα;
Να κρατήσεις μακρυά, αυτούς που θέλουν να με πονέσουν;
Θα μπορούσες να μου δώσεις τις ευκαιρίες που μου στερούνε με διάφορα προσχήματα;
Θα μπορούσες να μου φέρνεις γαρδένιες στην πόρτα μου κάθε πρωί;

Θα μου χάριζες μια ανθοδέσμη τις μέρες που δεν είναι γιορτή μου ή τα γενέθλιά μου;
Να με φιλάς το πρωί απαλά για να μην με ξυπνήσεις;
Να κάνεις χιλιόμετρα απλά για να μου πεις πως μ'αγαπάς και μετά να φύγεις;
Αλήθεια...τι θα μπορούσες να κάνεις εσύ για μένα;


Θα με έπαιρνες τηλέφωνο να ακούσω το αγαπημένο σου τραγούδι;
Θα μου έκανες μια αναπάντητη απλά για να κάνεις την καρδιά μου να χτυπήσει πιο γρήγορα;
Θα με πήγαινες μια βόλτα στη θάλασσα για να δούμε μονάχα το ηλιοβασίλεμα μέσα στη σιωπή μας;

Αλήθεια, τι θα μπορούσες να κάνεις εσύ για μένα;
Θα στεκόσουν μπροστάρης σε ό,τι με πληγώνει;
Θα τα έβαζες με κείνους που και ο ίδιος φοβάσαι;
Θα μου θύμιζες σε τι είμαι καλή;
Θα ξεχνούσες τα ελαττώματά μου;



Θα μπορύσες να βάλεις τα θέλω μου μια φορά επάνω από τα δικά σου;
Θα με άφηνες να γίνομαι δίπλα σου την κάθε μερα και να μπορείς να με θαυμάζεις;
Θα μπορούσες να αντέχεις αυτό που είμαι όταν εγώ η ίδια το βρίσκω αδύνατον;



Θα άντεχες να είσαι ο εαυτός σου απλά;
Χωρίς να υποκρίνεσαι...με όλο το πάθος που αντέχει κανείς;


Αλήθεια, θα μπορούσες να τα κάνεις όλα αυτά για μένα...;

Όχι...δεν θα μπορούσες.
Γιατί αν μπορούσες, θα ήσουν ήδη δίπλα μου....



ΥΓ. Αγαπημένο κομμάτι...Μου το θύμισε ένα φιλαράκι απόψε...και μαζί με αυτό μου θύμισε πολλά...

2 σχόλια:

  1. αχχχ... αχ απλά...
    Τι μου θυμησες και μενα...

    Αραγε θα μπορούσε;

    Πολύ ωραίο το ποστ<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τα μπορείς όταν θέλεις...
    Άρα μένει να αλλάξεις την ερώτηση για να βρεις την απάντησή σου αγγελέ μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή