Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Sensual has another name..... Martin Kovalik XxX

....

....

.....



Εσύ Θέλεις....







Ο πρώτος αναστεναγμός.

Δίπλα στο αυτί σου.

Να ακούσεις τα θέλω μου μόνο με μια ανάσα....








Κι εκείνη η ζέστα που ξεκινά λίγο πιο χαμηλά από την κοιλιά....

Κι απλώνεται...

Ζεσταίνει...

Και μετά βρίσκεσαι ξαφνικά να καίγεσαι μέσα σε ένα Θέλω...








Κι όταν ακουμπάω την παλάμη μου στο στέρνο σου, στο μέρος της καρδιάς,

Να μου μιλάς,

να μου το λες...

Δυνατά σαν τον χτύπο της που γεννάει η παρουσία μου...








Να αφήνεις τον πόθο σου να με τυλίγει, να με στροβιλίζει..

Να με πηγαίνει και να με φέρνει χωρίς προορισμό...

Μόνο με ένα Θέλω......








Να καίγεσαι μαζί μου, μέσα μου....

κι αυτό που αναζητάς να είναι ακόμα περισσότερη φωτιά....








Κόκκινος Έρωτας για σένα και για μένα....

Μόνο με Θέλω....

Εσύ εμένα...... Κι εγώ εσένα....

Κι ένα Θέλω ανάμεσά μας να μας ενώνει.....










Εγώ Θέλω...

Εσένα.



Cohen ~ Dance me....<-klik







 
Γράφτηκε πριν περίπου δύο χρόνια...χωρίς να το έχω  ζήσει..
Τώρα μπορώ να πω πως το διαβάζω αφού το έζησα...κι όμως  τα λόγια δεν φτάνουν τη γλύκα της Ζωής...
 
Αφιερωμένο σε μια ψυχή...που τη συγνώμη μου δεν δέχτηκε...
Ίσως τελικά είναι κι αυτός ένας τρόπος για να πληρώνεις για τα λάθη σου.

2 σχόλια:

  1. Το θυμάμαι,είναι εξίσου όμορφο και τώρα. Καλύτερα δεν είναι που το έζησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε τι ΜΙΑ φορά μόνο. ΜΙΑ
    φορά και ποτέ πιά.Κι εμείς ΜΙΑ φορά μόνο. Δεύτερη ποτέ! Μα τούτη η
    ΜΙΑ φορά για να υπάρξει, και μια φορά μόνο γήινη για νά 'χει
    υπάρξει, δεν είναι κάτι που παίρνεται πίσω.R. M.
    RILKE

    Βανάκι....έτσι λέει η μεγάλη...
    Εγώ όμως...και τι δεν θάδινα για μια δεύτερη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή